Angrerett, bytte & retur

Mangel eller feil ved leveranse eller vare

 

Send oss en e-post til Elisabeth@gronvikgard.no. Husk at gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen.

 

Dersom du har fått feil vare, eller det mangler en vare i pakken, refunderer vi beløpet.

 

Er varen skadet under transport?

 

Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor:

 

ta vare på den originale emballasjen og produktet.

dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet (post i butikk).

send en mail til Elisabeth@gronvikgard.no med kundenummer, ordrenummer og varenummer.

Vi vil deretter behandle saken din og finne ut hva som har skjedd for å rette opp eventuelle feil. Når retur er godkjent, kan du sende pakken tilbake med skademelding fra Postnord. Pakken må sendes tilbake innen rimelig tid, og innen 10 virkedager fra du har hentet pakken.

 

Har du glemt å hente pakken din?

 

Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager, vil den bli returnert til gronvikgard.no. Du vil motta en SMS når pakken har kommet, i tillegg får du en purring et par dager senere. Uavhentet pakke vil ikke bli tilbakebetalt.

 

Har du mottatt feil vare?

 

Send oss en e-post til Elisabeth@gronvikgard.no og fortell hva som har blitt gjort feil.  Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og hvilken vare som er feil. Du må informere oss om eventuelle feil innen 10 virkedager etter at du har hentet produktet.