Vilkår og betingelser

Foretaksinformasjon

Grønvik Gard er en kvalitetsleverandør av eplemost-produkter til private og bedriftsmarkedet.

Kontaktdetaljer:
Grønvik Gard AS (Org.nr 917 086 125)

Grønvik, 4139 Fister

E-post: elisabeth@gronvikgard.no

Telefon: 48 13 48 99

Bestilling

Når vi mottar din bestilling sender vi deg en ordrebekreftelse. Les nøye gjennom denne og kontakt oss på e-post dersom denne ikke er i samsvar med bestillingen.

Total kostnad for frakt er alltid inkludert i totalsummen for ordren.

Vi tar forbehold om eventuelle feil når det gjelder lager-status for våre produkter. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg all nødvendig hjelp for at handelen skal bli vellykket.

Betaling

Betaling skjer med kort (Visa, MasterCard eller American Express) via sikker og kryptert betalingsløsning som administreres av WordPress/WooCommerce. All kort- og transaksjons-informasjon oppbevares i henhold til kortselskapenes regelverk. For detaljer viser vi til våre regler for personvern.

Ekspedering

Vi ekspederer alle ordrer senest innen en uke.

Frakt

Vi brukes Posten som speditør for våre forsendelser.

Levering

Levering skjer til det sted og til det tidspunkt som er angitt i ordrebekreftelsen. Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene utlevert på Posten.

Etter at du har mottatt produktene, bør du så snart som mulig undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Feil og mangler ved levering

Send en e-post og gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og forklar forholdet. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen.

Du må informere oss om eventuelle feil innen 10 virkedager etter at du har hentet produktet.

Dersom du har fått feil vare, eller det mangler varer i pakken, refunderer vi beløpet.

Transportskader

Dersom varene er skadet under transport, er det viktig at du følger denne fremgangsmåten: Ta vare på original emballasje og produktene, og lever dette på Posten hvor du får et skadeskjema som skal fylles ut. Varene returneres så (sammen med skjemaet) til oss. Dette må gjøres for at nye varer skal bli sendt, og må ifølge norsk lov gjøres innen rimelig tid, og innen 10 virkedager fra du har hentet pakken.

Du kan også sende oss en e-post og forklare forholdet. Dette vil forenkle saksbehandlingen og være det mest effektive for både deg og oss.

Uavhentede pakker

Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager, vil den bli returnert til oss. Du vil motta en SMS når pakken har kommet, i tillegg får du en purring et par dager senere. Uavhentet pakke vil ikke bli tilbakebetalt.

Angrerett

Vi forholder oss til reglene for angrerett slik de fremkommer i forbrukerkjøpsloven. Ta kontakt med oss dersom du trenger mer informasjon om dette.